Thursday, September 16, 2010

It has been 6 months after my 1st post... hhahahah.... nampak gayanya the next post will be in 6 months jugak la...
hari nih umah aku buat open house raya.... capek bangat (mcm rajin) sebenarnya aku tak buat apa pun. Tukang masaknya MIL and DIER aka hubby. Aku cuma sempat buat chez cake ja, itu pun ilang mood tengah jalan sebab "mister cute" dok sibuk nak nak tolong sampai tertumpah. Sorry no photo taken sbb menyampah, tapi licin jugak... sedap kot..

Eh! Sebenarnya aku nak crita pasal FACEBOOK. Ala.. facebook aka FB tu... Aku suka sangat layan "muka buku" tu.. SBB aku teramat suka main game dalam tu especially FARMVILLE.. konon2nya nak jadi petani dan penternak berjaya la. In the beginning aku cuma ada berapa kerat ja member tapi thru "muka buku" tu la aku mula dapat carik kawan2 lama. Sekarang aku dah ada 352 MEMBERS.. diulangi 352... hahhahahha... ramai kan..(riaknya..) Aku boleh dok berjam2 depan laptop layan "muka buku" tapi kalu kena abuat assignment, 30minit depan laptop pun dah sakit mata. Hmm... mmg betul la kata bos aku, "teknologi nih memudahkan hidup tp at d same time ia jugak melalaikan".. Pendek kata, terpulang to each individual, different person have different views.

No comments:

Post a Comment